پیش فروش کشنده رنو تی جدید

کشنده رنو تی جدید در مدل های 520، 480 و 460 و … آماده پیش فروش می باشد. علاوه بر واردات ماشین های سنگین، خدمات مربوط به ترخیص و امور گمرکی و شماره گذاری هم برای مشتریان عزیز انجام می شود. چند سالی است که دولت با هدف نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور، مجوزهای …

پیش فروش کشنده رنو تی جدید ادامه مطلب »

آنچه در این مقاله می خوانیم:

کشنده رنو تی جدید در مدل های 520، 480 و 460 و … آماده پیش فروش می باشد. علاوه بر واردات ماشین های سنگین، خدمات مربوط به ترخیص و امور گمرکی و شماره گذاری هم برای مشتریان عزیز انجام می شود.

چند سالی است که دولت با هدف نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور، مجوزهای لازم برای واردات کشنده های سه سال ساخت اروپایی را صادر نموده است. همین امر سبب شده تا شاهد ورود کشنده های پرقدرتی همچون کامیون های رنو به بازار کشور باشیم.

خدمات ارائه شده توسط شرکت، تسهیل کننده امر خرید کشنده می باشد. از جمله می توان به پیش فروش با بهترین شرایط اشاره نمود.

عکس کشنده رنو تی

واردات کشنده رنو تی جدید

در امر واردات کامیون های باری در تلاشیم تا با ایجاد موقعیت های پیش فروش، به مشتریان خود این امکان را دهیم که با قیمت های بسیار مناسب تری به نسبت قیمت آزاد بتوانند اقدام به خرید ماشین سنگین نمایند.

این موقعیت صرفا در مرحله واردات محدود نمی شود و تا شماره گذاری کشنده ها در کنار شما عزیزان هستیم. خدمات ارائه شده توسط شرکت نگین تندیس فراسو، رضایت مندی های بسیاری از سمت مشتریان داشته است. شما هم می توانید برای سفارش خرید کشنده با ما در تماس باشید.

طراحی داخلی کشنده رنو چه مشخصاتی دارد؟

در طراحی داخلی کشنده‌های رنو، به عناصر و ویژگی‌های مختلفی توجه شده است. راننده راحتی و کارایی بیشتری را در طول مسیر فراهم می‌کنند. برخی از ویژگی‌های معمول در طراحی داخلی کشنده‌های رنو شامل موارد زیر می‌شود:

  1. صندلی راننده قابل تنظیم: این ویژگی به راننده اجازه می‌دهد تا صندلی را به شکلی که بهترین راحتی را فراهم می‌کند، تنظیم کند. این شامل تنظیمات ارتفاع، زاویه، و فاصله صندلی از پدال‌ها می‌شود.
  2. صندوق‌های ابزار و جا اشیاء: برای افزایش کارایی و راحتی راننده، کشنده‌های رنو معمولاً دارای صندوق‌های ابزار و جا اشیاءی در داخل کابین هستند که به راننده امکان مرتب‌سازی و دسترسی آسان به ابزارها و اشیاء را می‌دهند.
  3. سیستم صوتی و ارتباطات: برخی از کشنده‌های رنو دارای سیستم‌های صوتی پیشرفته هستند که امکان پخش موسیقی و اتصال به دستگاه‌های مختلف را فراهم می‌کنند. همچنین، سیستم‌های ارتباطاتی نیز وجود دارند که به راننده امکان برقراری تماس تلفنی و مدیریت ارتباطات را ارائه می‌دهند.
  4. سیستم هوشمند: برخی از مدل‌های کشنده‌های رنو دارای سیستم‌های هوشمند هستند که به راننده امکان کنترل و مدیریت مختلفی را در داخل کابین فراهم می‌کنند، از جمله تنظیمات رانندگی، اطلاعات ناوبری، و موارد دیگر.
  5. سیستم تهویه: برای افزایش راحتی راننده در طول مسیر، کشنده‌های رنو دارای سیستم‌های تهویه مطبوع موثر هستند که دمای مناسب و هوای تمیز را در داخل کابین حفظ می‌کنند.
  6. طراحی ارگونومیک: طراحی داخلی کابین به گونه‌ای است که به راحتی و کارایی بیشتر راننده در طول مسیر کمک می‌کند. این شامل قرارگیری مناسب دستگیره‌ها، دکمه‌ها، و کنترل‌ها در محل‌های دسترسی آسان می‌شود.

این ویژگی‌ها تنها بخشی از عواملی هستند که در طراحی داخلی کشنده‌های رنو در نظر گرفته می‌شوند. براساس مدل و نوع کشنده، ممکن است ویژگی‌های دیگری نیز وجود داشته باشد.

مشخصات کشنده رنو جدید

آپشن های کشنده رنو چیست؟

کشنده‌های رنو معمولاً با گستره‌ای از آپشن‌ها و ویژگی‌های اضافی ارائه می‌شوند که امکان سفارشی سازی و تنظیمات متنوعی را برای مشتریان فراهم می‌کنند. برخی از آپشن‌های رایج کشنده‌های رنو شامل موارد زیر می‌شود:

  1. سیستم‌های ایمنی پیشرفته: شامل سیستم‌های ضد قفل ترمز (ABS)، کنترل پایداری الکترونیکی (ESC)، کنترل تراکم ترمز (EBS)، سیستم‌های کمکی ترمز (BAS) و سیستم‌های کنترل سرعت (Cruise Control) می‌شود.
  2. سیستم‌های ناوبری و ارتباطی: این شامل سیستم‌های رهگیری مسیر، دستیار صوتی، سیستم‌های اطلاعات و سرگرمی (با قابلیت اتصال به اسمارتفون‌ها) و سیستم‌های تلفن همراه می‌شود.
  3. سیستم‌های تهویه و راحتی: شامل سیستم‌های تهویه خودکار دو منطقه، سیستم‌های گرمایش صندلی، و سیستم‌های گرمایش و خنک کننده کابین می‌شود.
  4. سیستم‌های رانندگی هوشمند: شامل سیستم‌های هشدار تصادف، دوربین‌های پشتی، سیستم‌های پارکینگ اتوماتیک، و سیستم‌های شناسایی نشتی لاستیک می‌شود.
  5. سیستم‌های ترفیع و کاهش کشویی: این شامل سیستم‌های ترفیع و کاهش کشویی هوشمند، تنظیمات مختلف سرعت دنده (ECO، Power) و سیستم‌های مدیریت کیفیت سوخت می‌شود.
  6. سیستم‌های روشنایی و دید در شب: شامل سیستم‌های لامپ‌های LED، چراغ‌های روشنایی خودکار، و سیستم‌های بارزیابی خودکار می‌شود.
  7. سیستم‌های صوتی و مولتی‌مدیا: این شامل سیستم‌های صوتی با کیفیت بالا، اتصال به انواع دستگاه‌های صوتی و چندرسانه‌ای، و سیستم‌های کنترل صوتی می‌شود.
  8. آپشن‌های ظاهری و استایل: شامل گزینه‌های متنوع برای رنگ‌ها، طرح‌ها، آلیاژ‌های لاستیک، و دیگر ویژگی‌های ظاهری خودرو می‌شود.

این فهرست تنها یک نمونه از آپشن‌های موجود در کشنده‌های رنو است. آپشن ها بر اساس مدل کشنده می تواند متغیر باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *