واردات کشنده صفر اقساطی بنز

کشنده صفر اقساطی بنز در حال واردات به ایران می باشد. این ماشین های سنگین باری از فول ترین آپشن ها برخوردار بوده و برای خرید آن می توانید با ما در تماس باشید. یکی از نام آشنا ترین کشنده هایی که در بازار وجود دارد، بنز می باشد و ایران هم امکان واردات این …

واردات کشنده صفر اقساطی بنز ادامه مطلب »

آنچه در این مقاله می خوانیم:

کشنده صفر اقساطی بنز در حال واردات به ایران می باشد. این ماشین های سنگین باری از فول ترین آپشن ها برخوردار بوده و برای خرید آن می توانید با ما در تماس باشید.

یکی از نام آشنا ترین کشنده هایی که در بازار وجود دارد، بنز می باشد و ایران هم امکان واردات این کامیون های فول آپشن را دارد. چند سالی است که دولت، مجوزهایی برای واردات کامیون های باری سه سال ساخت را به برخی شرکت ها  داده است.

شرکت نگین تندیس فراسو هم از جمله این شرکت هایی است که توانسته واردات موفقی در زمینه ماشین های سنگین به انجام رساند.

فروش کشنده بنز مایلر

پیش فروش کشنده صفر اقساطی

کشنده صفر اقساطی برای پیش فروش در بازار ایران، با شرایط متفاوتی بر اساس نوع نیاز مشتریان ارائه می شود. مدل های وارداتی دارای آپشن ها و در نتیجه قیمت های متفاوتی هستند. اگر شما متقاضی برای خرید ماشین های سنگین اروپایی باشید می توانید بنز را در اولویت خرید خود قرار دهید.

شرکت نگین تندیس فراسو در راستای ارائه تسهیلات به مشتریان خود، وام های 18 درصدی تا سقف دو میلیارد را در نظر گرفته است. برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما در تماس باشید.

مزیت های کشنده بنز چیست؟

کشنده‌های بنز برخوردهای متعددی برای رانندگی و صنایع مختلف ارائه می‌دهند. برخی از مزایای کشنده‌های بنز عبارتند از:

  1. کارایی و عملکرد بالا: کشنده‌های بنز با استفاده از تکنولوژی پیشرفته، موتورهای قدرتمند و سیستم‌های جلوگیری از لغزش، عملکرد بالایی را برای رانندگی روی هرگونه مسیر و شرایط جاده‌ای فراهم می‌کنند.
  2. راحتی و کاربردی بودن: دسترسی آسان به کابین و کنترل‌های آن. صندلی‌های راحت و قابل تنظیم و فضای خلاء مناسب.
  3. بهره‌وری سوخت: موتورهای کارآمد و مدیریت بهینه سوخت در کشنده‌های بنز.به کاهش مصرف سوخت و صرفه‌جویی در هزینه‌های انرژی کمک می‌کند.
  4. قابلیت چند منظوره: کشنده‌های بنز برای حمل بارهای سنگین. کشتی‌ها و سایر کاربردهای صنعتی مناسب هستند و انعطاف پذیری لازم را برای رانندگی در محیط‌های مختلف دارند.
  5. استانداردهای ایمنی: بنز به عنوان یکی از تولیدکنندگان بزرگ خودرو یک سیستم ایمنی قدرتمند را در نظر گرفته است.
  6. پشتیبانی و خدمات پس از فروش: شبکه گسترده خدمات پس از فروش بنز و قطعات یدکی آن در سراسر جهان. اطمینان از این موضوع را می‌دهد که رانندگان همواره بتوانند از خودروی خود با اطمینان و امانت استفاده کنند.

به طور کلی، کشنده‌های بنز با ترکیبی از کارایی، ایمنی، راحتی و بهره‌وری، به رانندگان کمک می‌کنند تا به بهترین شکل ممکن به مقصد خود برسند.

عکس کشنده بنز هشت سیلندر

استانداردهای ایمنی در ماشین های سنگین بنز چیست؟
  1. سیستم‌های کنترل استحکام: بنز از سیستم‌های جلوگیری از لغزش و کنترل استحکامی مانند ABS (سیستم ترمز ضد قفل)، ESP (برنامه پایداری الکترونیکی) و ASR (سیستم کنترل انتقال) استفاده می‌کند. بهبود ایمنی در مواقع اضطراری و شرایط جاده‌ای مختلف را فراهم کند.
  2. سیستم‌های کنترل و پیشگیری از تصادف: این شامل سیستم‌هایی مانند نظارت بر مسیر (Lane Keeping Assist)، هشدار تصادف جلوگیری شده (Pre-Safe Brake) و نظارت بر بلندی موازی (Parallel High Beam Assist) است. به راننده در شناسایی و پیشگیری از تصادف کمک می‌کنند.
  3. سیستم‌های هوشمند کنترل سرعت: بنز مجهز به سیستم‌های کنترل سرعت خودکار مانند Distronic Plus می‌باشد. به راننده در حفظ فاصله ایمن با خودروهای اطراف کمک می‌کند.
  4. سیستم‌های هوشمند تشخیص خطا: این شامل سیستم‌هایی مانند Attention Assist است. به راننده کمک می‌کنند تا علایم خستگی را تشخیص دهد و او را هشدار دهد.
  5. سیستم‌های هوشمند هدایت و پارکینگ: این شامل سیستم‌هایی مانند Active Parking Assist و 360-Degree Camera است. به راننده در هدایت و پارک کردن بهتر کمک می‌کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *