فروش کشنده رنو ۴۶۰ شرکت نگین تندیس فراسو

کشنده رنو ۴۶۰ از گزینه های پیشنهادی شرکت نگین تندیس فراسو برای پیش فروش با شرایط ایده آل می باشد. این کشنده دارای 16 دنده جلو به همراه دو دنده عقب می باشد. موتور شش سیلندری این کشنده، قدرت 460 اسب بخاری را ایجاد می نماید. قطعا قدرت یک کامیون باری از اهمیت بالایی برخوردار …

فروش کشنده رنو ۴۶۰ شرکت نگین تندیس فراسو ادامه مطلب »

آنچه در این مقاله می خوانیم:

کشنده رنو ۴۶۰ از گزینه های پیشنهادی شرکت نگین تندیس فراسو برای پیش فروش با شرایط ایده آل می باشد. این کشنده دارای 16 دنده جلو به همراه دو دنده عقب می باشد. موتور شش سیلندری این کشنده، قدرت 460 اسب بخاری را ایجاد می نماید.

قطعا قدرت یک کامیون باری از اهمیت بالایی برخوردار است و کشنده های رنو با توجه به تکنولوژی به کار رفته در آن، از بهترین و بالاترین قدرت ممکن برخوردار است.

با آزاد شدن واردات کشنده های اروپایی به بازار ایران، شاهد نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور هستیم. همین مسئله به رانندگان این صنعت کمک نموده تا امنیت و آسایش را تجربه نمایند.

کامیون رنو تی

شرایط پیش فروش کشنده رنو ۴۶۰

وقتی تصمیم به خرید کشنده گرفتید، مسیرهای زیادی برای خرید در اختیار شما می باشد. یکی از این موارد، بهره مندی از شرایط ایده آل پیش فروش کشنده توسط وارد کنندگانی همچون نگین تندیس فراسو می باشد.

این موقعیت ایده آل به شما این امکان را می دهد تا از وام های بانکی 18 درصدی هم برای تسهیلات خرید خود استفاده نمایید. واردات و ترخیص سریع هم از جمله مزیت های همکاری با ما محسوب می شود.

ظرفیت مخزن سوخت کشنده رنو چقدر است؟

ظرفیت مخزن سوخت کشنده‌های رنو نیز بسته به مدل و نوع آنها متفاوت است. معمولاً، کشنده‌های رنو دارای مخازن سوخت با ظرفیت‌های مختلفی می‌باشند که ممکن است از 300 تا 1200 لیتر مختلف باشد. برای اطلاعات دقیقتر در مورد ظرفیت مخزن سوخت یک مدل خاص از کشنده رنو، به دفترچه راهنمای کاربری یا مشخصات فنی آن مراجعه کنید یا از تولید کننده یا نماینده محلی رنو سوال کنید.

استاندارد آلایندگی کشنده رنو چیست؟

استاندارد آلایندگی برای کشنده‌های رنو معمولاً به استانداردهای انتشار گازهای آلاینده اشاره دارد. برای کشنده‌های جدید، استاندارد Euro VI معمولاً به عنوان استاندارد انتشار آلاینده‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این استاندارد مشخصات آلاینده‌های خروجی از موتور را تعیین می‌کند و برای کاهش انتشار اکسیدهای نیتروژن (NOx)، مواد جامد معلق (PM)، هیدروکربن‌های غیرسوخته (HC) و سایر آلاینده‌های هوا متصور شده است. این استاندارد بهبودی در کیفیت هوا و کاهش آلودگی محیط زیست را هدف قرار می‌دهد.

کامیون رنو جدید

واردات کشنده اروپایی به ایران چه مدارکی نیاز دارد؟

واردات کشنده اروپایی به ایران ممکن است نیاز به مدارک مختلفی داشته باشد که بسته به شرایط خاص و قوانین مربوطه ممکن است متغیر باشند. اما به طور کلی، برخی از مدارکی که ممکن است برای واردات کشنده اروپایی به ایران نیاز باشد عبارتند از:

  1. مدارک مربوط به واردات و ترخیص کالا در کشور مقصد، از جمله فاکتور فروش، بارنامه و مدارک حمل و نقل مرتبط.
  2. مدارک مالی و بانکی، از جمله اطلاعات پرداخت وجه و اسناد مربوط به تسویه حساب‌های بین‌المللی.
  3. مدارک مربوط به موتور و خودرو، از جمله گواهی موتور، گواهی انطباق با استانداردهای ایمنی و زیست محیطی، گواهی مبدأ و گواهی ثبت خودرو.
  4. مدارک مربوط به بیمه و مالیات، از جمله بیمه‌نامه و کد اقتصادی.

با این حال، برای دقیق‌تر و کامل‌تر بودن فرآیند واردات، توصیه می‌شود با یک کارشناس و یا مشاور حوزه واردات و صادرات در کشور مورد نظر تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *