فروش ماشین کشنده ولوو شماره گذاری شده در تهران

فروش ماشین کشنده ولوو با قیمت تولیدی در نگین تندیس فراسو، یکی از مزایای اصلی خرید از این شرکت است.  شرکت نگین تندیس فراسو بزرگترین و بهترین وارد کننده کشنده های اروپایی در ایران است. ما در این مقاله به بررسی کشنده های شرکت ولوو می پردازیم. تا آخر مقاله همراه ما باشید. فروش ماشین …

فروش ماشین کشنده ولوو شماره گذاری شده در تهران ادامه مطلب »

آنچه در این مقاله می خوانیم:

فروش ماشین کشنده ولوو با قیمت تولیدی در نگین تندیس فراسو، یکی از مزایای اصلی خرید از این شرکت است.  شرکت نگین تندیس فراسو بزرگترین و بهترین وارد کننده کشنده های اروپایی در ایران است. ما در این مقاله به بررسی کشنده های شرکت ولوو می پردازیم. تا آخر مقاله همراه ما باشید.

واردات کشنده و کامیون

فروش ماشین کشنده ولوو اف هاش (volvo FH) :

ولوو FH کامیونی است که در طولانی ترین مسیرها در ایمنی و راحتی می درخشد. در زمان کار بهره وری سوخت را بهینه می کند و یک محیط رانندگی فوق العاده ای را ارائه می دهد.

کاربردهای معمول: حمل و نقل طولانی، حمل و نقل منطقه ای.

موتورها: 380-540 اسب بخار.

راه حل های نوآورانه مانند I-Save صرفه جویی در سوخت و ولوو FH گازسوز، باعث کاهش ردپای محیطی حتی در حمل و نقل طولانی می شود. رابط راننده یک صفحه نمایش ابزار دیجیتال کاملا سازگار را ارائه می دهد که به رانندگان کمک می کند بهترین رانندگی ر ا داشته باشد.

کامیون های اف هاش به طور کلی تحت آزمایش های گسترده ای مانند تست استحکام کابین سوئدی، تست مانع و تست ضربه سر قرار می گیرند. این آزمایش ها برای اطمینان دادن به مشتریان است که در استفاده روزمره از این کشنده به خوبی محافظت می ‌شوند.

فروش ماشین کشنده ولوو اف ام ایکس (volvo FMX) :

برخی از کارها حتی زمانی که شرایط چالش برانگیز هستند باید به آرامی اجرا شوند. Volvo FMX قوی‌ترین کامیون ساخت‌وساز شرکت ولوو تا به امروز است و می‌تواند در صورت نیاز با زمین‌های بسیار سخت مقابله کند. این کامیون سخت‌ترین وظایف را آسان‌تر می‌کند.

Volvo FMX در یک نگاه

کاربردهای معمولی: حمل و نقل ساختمان و ساخت و ساز، حمل و نقل معدن

موتورها:

اسب بخار D11K: 330 ،380، 430، 460

اسب بخار D13K: 420 ،460، 500، 540

فروش ماشین کشنده ولوو وی ام (Volvo VM) :

یافتن کامیون مناسب هرگز آسان‌تر نبوده است. عبور از کشور از شمال به جنوب، یا توزیع کالا در ترافیک تنگ شهری. یک Volvo VM یک انتخاب عالی برای هر کاری است.

قدرتمند و مقرون به صرفه

انعطاف پذیری، قدرت، گشتاور و پاسخ سریع. این چیزی است که موتورهای ولوو دارد. این مدل ولوو با توجه به محیط زیست تولید می شوند تا ضرری آن را تهدید نکند. ویژگی های این مدل ولوو، موتورهای الکترونیکی بادوام ،گیربکس های ولوو I-Shift، دستی یا اتوماتیک و غیره است.

خرید کامیون کشنده

برای تسهیل در فرآیند خرید ماشین کشنده، ما به شما پیشنهاد می‌دهیم از خدمات حرفه‌ای و مشاوره رایگان شرکت نگین تندیس فراسو بهره‌مند شوید. این شرکت با تجربه و تخصص خود در زمینه ماشین‌های کشنده، به شما کمک خواهد کرد تا گزینه مناسبی برای نیازها و فعالیت‌های شما را انتخاب کنید.

مشاوران شرکت نگین تندیس فراسو با دانش فنی عالی و آشنایی با آخرین تکنولوژی‌ها و نوآوری‌ها در عرصه خودروسازی، به شما راهنمایی دقیق و جامعی ارائه خواهند داد. این مشاوران با توجه به نیازها و خواسته‌های شما، مدل‌ها، مشخصات فنی، و خصوصیات ایمنی و راحتی هر ماشین کشنده را مورد بررسی قرار داده و به شما کمک می‌کنند تا تصمیم بهتری برای خرید خود بگیرید.

واردات کشنده با کارت بازرگانی

نتیجه‌گیری

کامیون‌های ولوو اف هاش (Volvo FH) با افتخار به عنوان گزینه‌های برجسته حمل و نقل در مسیرهای طولانی و منطقه‌ای شناخته می‌شوند. این خودروها با بهره‌وری بالا در مصرف سوخت، راحتی رانندگی، و امکانات نوآورانه مانند I-Save و گازسوز بودن، به کاهش ردپای محیطی در مسافت‌های طولانی کمک می‌کنند.

همچنین، ولوو اف ام ایکس (Volvo FMX) با قدرت بالا و توانایی مقابله با شرایط دشوار، به عنوان قوی‌ترین کامیون ولوو شناخته می‌شود. این مدل برای حمل و نقل ساختمان و معدن مناسب بوده و با موتورهای D11K و D13K با اسب بخارهای متنوع ارائه می‌شود.

همچنین، ولوو وی ام (Volvo VM) به عنوان یک گزینه منعطف و قدرتمند در حوزه حمل و نقل است. این مدل با توجه به نیازهای مختلف انواع حمل و نقل، قدرتمندی، انعطاف‌پذیری را ترکیب می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *