شرکت وارد کننده کشنده رنو t480

کشنده رنو t480 توسط شرکت وارد کننده از کشورهای اروپایی وارد و آماده پیش فروش می باشند. این کشنده ها با استانداردهای یورو 5، از ظرفیت مخزن سوخت 90 لیتری هم برخوردار هستند. می توانید برای خرید آن ها با بهترین شرایط اقدام نمایید. کشنده های رنو از بهترین کامیون های باری برای ارسال بارهای …

شرکت وارد کننده کشنده رنو t480 ادامه مطلب »

آنچه در این مقاله می خوانیم:

کشنده رنو t480 توسط شرکت وارد کننده از کشورهای اروپایی وارد و آماده پیش فروش می باشند. این کشنده ها با استانداردهای یورو 5، از ظرفیت مخزن سوخت 90 لیتری هم برخوردار هستند. می توانید برای خرید آن ها با بهترین شرایط اقدام نمایید.

کشنده های رنو از بهترین کامیون های باری برای ارسال بارهای خارجی می باشند. راحتی و امنیت در این کشنده ها در نتیجه آپشن های متعددی که در این کامیون ها قرار داده شده است، فراهم می باشند.

ماشین سنگین رنو وارداتی

بهترین قیمت کشنده رنو t480

قطعا در بازار کنونی، قیمت کشنده از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر بخواهید به خرید یک کشنده خوب و با امکانات بالا اقدام نمایید، دغدغه دریافت بهترین قیمت را خواهید داشت.

شرکت نگین تندیس فراسو، علاوه بر این که واردات کشنده های اروپایی را انجام می دهد، در تلاش است تا فروش خود را هم بی واسطه انجام دهد. از این رو رانندگانی که قصد خرید انواع کشنده ها را دارند می توانند از چنین فرصتی نهایت استفاده را نمایند.

استاندارد یورو 5 در کشنده یعنی چی؟

این استاندارد زیر محیطی توسط اتحادیه اروپا تعیین شد. این استاندارد به موتورهای خودروها محدودیت‌هایی در مصرف سوخت و آلاینده‌های منتشره اعمال می‌کند تا آلودگی هوا را کاهش دهد و به بهبود کیفیت هوا کمک کند. استاندارد یورو 5 به‌طور خاص به میزان آلاینده‌هایی مانند ذرات معلق (PM)، اکسیدهای نیتروژن (NOx)، کربن‌مونواکسید (CO) و هیدروکربن‌های ناخالص (HC) توجه می‌کند.

ماشین‌هایی که با استاندارد یورو 5 تطابق دارند، از تکنولوژی‌های پیشرفته‌تری برخوردارند که امکان کاهش آلاینده‌ها را فراهم می‌کنند، مثل سیستم‌های تزریق مستقیم سوخت (Direct Injection)، سیستم‌های بازیافت گازهای خروجی، و استفاده از فیلترهای ذرات معلق (DPF) و سیستم‌های SCR (Selective Catalytic Reduction) برای کاهش اکسیدهای نیتروژن. در کشورهای اروپایی این استاندارد به صورت گسترده ای اعمال می شود.

سیستم قفل دیفرانسیل رنو به چه صورت عمل می کند؟

سیستم قفل دیفرانسیل در خودروهای رنو عملکرد مشابهی با سیستم‌های قفل دیفرانسیل دیگر دارد. دیفرانسیل یک قسمت اساسی از سیستم انتقال نیرو در خودرو است که به توزیع نیروی موتور به چرخ‌ها کمک می‌کند. وظیفه دیفرانسیل این است که نیروی موتور را از موتور به چرخ‌ها منتقل کند و در عین حال امکان چرخش مستقل چرخ‌ها را حفظ کند.

وقتی یک چرخ از دیگری سریع‌تر می‌چرخد (مثلاً در شرایط آب و لغزش)، دیفرانسیل به این چرخ اجازه می‌دهد تا سرعت بیشتری داشته باشد بدون اینکه سرعت چرخ دیگر را تغییر دهد. سیستم قفل دیفرانسیل زمانی فعال می شود که یک چرخ ناگهان مسیر خود را ترک کند ( لغزش یا غیره) و دیگر چرخ در معرض خطر از دست دادن کشش باشد.

سیستم قفل دیفرانسیل هنگامی که تفاوت سرعت چرخ‌ها بسیار زیاد باشد، ترمزی روی چرخ با سرعت بیشتر (یا چرخ‌ها) اعمال می‌کند تا نیرو را به چرخ با سرعت کمتر انتقال دهد. این کار باعث می‌شود که نیرو به صورت متوازن‌تری بین چرخ‌ها توزیع شود. از افزایش لغزش و از دست دادن کنترل جلوگیری می کنند.

قیمت کشنده رنو t520

ظرفیت باتری کشنده رنو چقدر است؟

مدل و نوع موتور می تواند ظرفیت باتری کشنده رنو را تغییر دهد. برای دقت بیشتر، باید به مدل و سال تولید خاص هر کشنده رنو اشاره کنید. به عنوان مثال، کشنده‌های رنو معمولاً از باتری‌های با ظرفیت متوسط استفاده می‌کنند. قدرت کافی برای راه اندازی موتور دیزلی و سیستم‌های الکترونیکی مختلف را فراهم می‌کنند. اما برای دانستن ظرفیت دقیق باتری یک کشنده خاص، بهتر است به دفترچه راهنمای کاربری یا مشخصات فنی آن مراجعه کنید. همچنین از تولید کننده یا نماینده محلی رنو سوال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *